,,Žaidimai ir dainelės iš kalbos skrynelės“

Pastaruoju metu vis daugėja vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų. Garsų tarimas – tai bene labiausiai pastebimas kalbėjimo ir kalbos sutrikimas, pasireiškiantis garso netarimu ar netaisyklingu jo tarimu. Kalbos vystymosi periodas yra ikimokyklinis amžius, todėl labai svarbu tinkamą pagalbą suteikti laiku. Vaikų auklėtojos gali padėti šalinti ugdytinių kalbos sutrikimus. Siekdama kuo geresnių rezultatų savo grupėje, Vilniaus r. Avižienių vaikų lopšelio – darželio auklėtoja Jadvyga Grigienė bendradarbiauja su logopede Edita Romanovska-Čepėniene.  Lapkričio 26 d. buvo pravesta integruota atvira veikla „Žaidimai ir dainelės iš kalbos skrynelės”. Šios veiklos tikslas – skatinti ugdytinius taisyklingai tarti ir diferencijuoti garsus. Integruotoje veikloje vaikai turtino žodyną, lavino smulkiąją ir bendrąją motoriką, skaičiavimo įgūdžius, žaidė žaidimus su garsais.  Ugdytiniai atliko logopedės paruoštas užduotis interaktyvioje lentoje, dainuodami daineles įtvirtino jau pažįstamas spalvas.